Ахмет Байтұрсынов
атындағы Қостанай
өнірлік университеті
Басқа халықтардан кем болмас үшін біз білімді,
бай, hәм күшті болуымыз керек.
Білімді болуға оқу керек, бай болуға кәсіп керек,
Күшті болуға бірлік керек.
А. Байтұрсынов

Физика

«Физика» білім беру бағдарламасы

 бойынша бакалавриаттың түлек моделі

 

Физик маманы радиоэлектрондық құралдарды, есептеу техниканы, приборлар мен автоматтарды, өмірдін барлы аймақтарында кең қолданылатын  тиімді қолдануымен айналысатын, қазіргі электрондық құралдармен жөндеуімен және пайдалануымен айналысатын  маман.
Білім беру бағдарламаның мақсаты

Электроника, электрондық құралдар жөндеу мен және қызмет көрсетуден базалық білімдерді алған, фиизика дамуының теориялыө білімдері мен тәжірибелік дағдыларына ие болған, бәсекеге қабілетті маамндарды дайындау.

Берілетін дәреже
«6В05301-Физика» білім беру бағдарлама бойынша жаратылыстану бакалавры
Маманның лауазымы тізімі
Инженер, эксперт, техник-реттегіш, лаборант, мүғалім, оөытушы, ғылыми қызметкер
Кәсіптік қызмет көрсету объекттері

- жобалау және ғылыми-зерттеу институттары;

- конструкторлы бюро және фирмалары;                                                                                             

- білім берумекемелер, оқу мекемелер;

- өндірістік кәсіп орындары мен ұйымдары;

- эксперименталдылабораториялары;

- телекоммуникация, байланыс, беріліс, ақпаратты қабылдау және өндеу

Өндірістік қызметінің функциялары

- ұйымдастырушылы

-зерттеушілі

- коммуникативтікті

- білім беруші

- өндістікті

- тәрбиелеуші

- конструкторлы

- технологиялықты

- инновационды

- басқарушылы

Жеке тұлғалы қасиеттері

Жеке қасиетері: патриотизм, белсенді өмірлік ұстаным, азаматтық сәйкестілік, заңға бағынушылық, төзіміділік, эрудиция,  түбегейлілік, адалдық, жалпы мәдениет бар болуы, критикалық ойлау қабілеттілігі , өз азаматтық құқықтарын, бостандығын және мәндеттерін білу.

Іскері дағдылары: еңбек сүйгіштік, жауапкершілік, иілушілік, бейімділік, командада жұмыс істей білу, стандартты емес шешімдері төтенше жағдайларда қабылдау, халықтын әр түрлі әсеуметті қатарлардан адамдар мен жұмыс істей алу, адам психологиясын білу, стресске үстанымдылық, тілдеге ие болу, ақпаратты –коммуникативті технологияларға ие болу, жылдам оқытуына қабілеттігі.

Бакалавр –физиктердің оқу нәтижелері (Дублинді дескрипторлары)

Білім беру бағдарламаның соңында түлектер:

1) физика саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету;

2) білімі және түсінігін кәсіби деңгейде қолдану, зерттелетін  физика саладағы проблемаларды шешу және дәлелдерді қалыптастыру;

3) әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар жасау үшін ақпаратты жинау және түсіндіру;

4) мамандарға да, маман еместерге де ақпараттар, идеялар, проблемалар мен шешімдер туралы хабарлау;

5) зерттелетін физика салада қосымша білім алуды жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын қалыптастыру.


PDF