Маркетинг
«Маркетинг» білім беру бағдарламасы
бойынша бакалавриаттың түлек моделі
![]() |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
әр түрлі қызмет саласындағы ұйымдарда маркетингтің қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын енгізуге және пайдалануға қабілетті маркетинг саласында білікті мамандарды даярлау. |
Берілетін дәреже |
«6B04106 Маркетинг» білім беру бағдарламасы бойынша бизнес және басқару бакалавры |
Маман лауазымдарының тізбесі |
маркетинг және сыртқы байланыстар бөлімінің басшысы, бренд менеджері, өнім жөніндегі менеджер, паблик рилейшнз жөніндегі менеджер, жарнама жөніндегі маман, өткізу жөніндегі менеджер, мерчендайзер, нейминг менеджері, клиенттермен жұмыс жөніндегі менеджер, маркетолог – талдаушы, маркетолог-кеңесші, интернет-маркетолог, колледж оқытушысы. |
Кәсіби қызметтерінің нысандары |
- нарықтар (тауар, қор, ақпараттық, капитал, еңбек және т. б.); - мемлекеттік мекемелер; қоғамдық ұйымдар; саяси білім беру; - қызмет көрсету кәсіпорындары (қонақ үйлер, қоғамдық тамақтану кәсіпорындары, туристік фирмалар, экскурсиялық бюро); - өндірістік және делдалдық кәсіпорындар, шағын және орта бизнес кәсіпорындары - халықаралық сауда палаталары; сауда үйлері; - көлік, құрылыс, қойма шаруашылығы және коммуникация; - білім беру мекемелері. |
Кәсіби қызметтерінің функциялары |
-нарықты сегменттеу, мақсатты сегменттерді таңдау, шаруашылық жүргізуші субъектілердің тауарларын/ қызметтерін позициялау (қайта позициялау), корпоративтік және аспаптық стратегияларды әзірлеу саласындағы шаруашылық жүргізуші субъектілердің инновациялық басқару шешімдерін әзірлеу және іске асыру; -интернет жүйесінде жарнамалық науқандарды әзірлеу және жүргізу (Google Adwords, Яндекс Директ, DoubleClick, Facebook платформаларында жарнамалық науқандарды құру және жүргізу, оңтайландыру. жарнамалық науқандардың мониторингі және талдауы, брендке адалдықты арттыру мақсатында SMM-де креативті постылар құру, компанияның сатылымын арттыру, Компанияның оң имиджін қалыптастыру). |
Жеке қабілеттері |
-Жалпы азаматтық қасиеттер: отанға деген сүйіспеншілікті, азаматтықты білдіретін, белсенді өмірлік ұстанымымен, азаматтық сана-сезімімен, заңға бағынушылығымен айқындалатын патриотизм, өздерінің азаматтық құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін білу және түсіну. -Рухани-адамгершілік қасиеттер: ізгілік, адалдық, ар-ождан, басқа сенімдерге төзімділік, бейбітшілік пен әдет-ғұрыптарға көзқарастар, парасаттылық, мейірімділік. -Интеллектуалдық қасиеттері: Эрудит, сыни және эмоциялық ойлау, ағылшын тілін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру, жүйелі ойлау қабілеті, өмір бойы білім алу қабілеті. -Іскерлік қасиеттері: еңбекқорлық, бастамашылық, жауапкершілік, икемділік, икемділік, командада жұмыс істей білу, төтенше жағдайларда стандартты емес шешімдер қабылдау қабілеті. -Ұйымдастырушылық-ерік қасиеттері: мақсатқа ұмтылу, өзіне талап ету, өзін-өзі бақылау, ұйымшылдық, коммуникабельділік, жалпы мәдениеттің болуы, ерік-жігер, күйзеліске төзімділік, белгіленген мақсатқа жету қабілеті. -Ерекше қасиеттері: кәсіпқойлық, анық ойлау қабілеті және анық баяндау қабілеті. Нарықты талдай білу және потенциалды клиенттерді табу, олардың қажеттіліктерін дұрыс түсіну, тиісті келіссөздер жүргізу. |
Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары) |
Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер: 1) осы саладағы ең озық білім элементтерін қоса алғанда, маркетинг саласындағы білімі мен түсінігін көрсете алады; 2) маркетингтік қызмет саласындағы білімі мен түсінігін кәсіби деңгейде қолдана алады; 3) маркетинг саласындағы мәселелерді шешу және дәлелдерді тұжырымдай алады; 4) әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін маркетингтік зерттеулер саласындағы ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыра алады; 5) мамандарға да, маман еместерге да маркетингтік коммуникация саласындағы ақпаратты, идеяларды, проблемалар мен шешімдерді хабарлай алады. |