Ахмет Байтұрсынов
атындағы Қостанай
өнірлік университеті
Басқа халықтардан кем болмас үшін біз білімді,
бай, hәм күшті болуымыз керек.
Білімді болуға оқу керек, бай болуға кәсіп керек,
Күшті болуға бірлік керек.
А. Байтұрсынов

Маркетинг

«Маркетинг» білім беру бағдарламасы

 бойынша бакалавриаттың түлек моделі

 

Маркетолог- бұл тұтынушы нарығының талдауымен айналысатын және нарықтағы тиімді қызмет және тұтынушылар мен бәсекелестердің ерекшеліктерін, кәсіпорынның ішкі мүмкіндіктерін, салалық ерекшелікті, пайдаланылатын технологияларды, өндірісті және басқаруды ұйымдастыруды ескере отырып, бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету мақсатында сатып алушылар арасында тауарларды жылжыту стратегиясын жобалайтын маман.
Білім беру бағдарламасының мақсаты

әр түрлі қызмет саласындағы ұйымдарда маркетингтің қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын енгізуге және пайдалануға қабілетті маркетинг саласында білікті мамандарды даярлау.

Берілетін дәреже
«6B04106  Маркетинг» білім беру бағдарламасы бойынша бизнес және басқару бакалавры
Маман лауазымдарының тізбесі
маркетинг және сыртқы байланыстар бөлімінің басшысы, бренд менеджері, өнім жөніндегі менеджер, паблик рилейшнз жөніндегі менеджер, жарнама жөніндегі маман, өткізу жөніндегі менеджер, мерчендайзер, нейминг менеджері, клиенттермен жұмыс жөніндегі менеджер, маркетолог – талдаушы, маркетолог-кеңесші, интернет-маркетолог, колледж оқытушысы.
Кәсіби қызметтерінің нысандары

- нарықтар (тауар, қор, ақпараттық, капитал, еңбек және т. б.);

- мемлекеттік мекемелер; қоғамдық ұйымдар; саяси білім беру;

- қызмет көрсету кәсіпорындары (қонақ үйлер, қоғамдық тамақтану кәсіпорындары, туристік фирмалар, экскурсиялық бюро);

- өндірістік және делдалдық кәсіпорындар, шағын және орта бизнес кәсіпорындары

- халықаралық сауда палаталары; сауда үйлері;

- көлік, құрылыс, қойма шаруашылығы және коммуникация;

- білім беру мекемелері.

Кәсіби қызметтерінің функциялары

-нарықты сегменттеу, мақсатты сегменттерді таңдау, шаруашылық жүргізуші субъектілердің тауарларын/ қызметтерін позициялау (қайта позициялау), корпоративтік және аспаптық стратегияларды әзірлеу саласындағы шаруашылық жүргізуші субъектілердің инновациялық басқару шешімдерін әзірлеу және іске асыру;

-интернет жүйесінде жарнамалық науқандарды әзірлеу және жүргізу (Google Adwords, Яндекс Директ, DoubleClick, Facebook платформаларында жарнамалық науқандарды құру және жүргізу, оңтайландыру. жарнамалық науқандардың мониторингі және талдауы, брендке адалдықты арттыру мақсатында SMM-де креативті постылар құру, компанияның сатылымын арттыру, Компанияның оң имиджін қалыптастыру).

Жеке қабілеттері

-Жалпы азаматтық қасиеттер: отанға деген сүйіспеншілікті, азаматтықты білдіретін, белсенді өмірлік ұстанымымен, азаматтық сана-сезімімен, заңға бағынушылығымен айқындалатын патриотизм, өздерінің азаматтық құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін білу және түсіну.

-Рухани-адамгершілік қасиеттер: ізгілік, адалдық, ар-ождан, басқа сенімдерге төзімділік, бейбітшілік пен әдет-ғұрыптарға көзқарастар, парасаттылық, мейірімділік.

-Интеллектуалдық қасиеттері: Эрудит, сыни және эмоциялық ойлау, ағылшын тілін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру, жүйелі ойлау қабілеті, өмір бойы білім алу қабілеті.

-Іскерлік қасиеттері: еңбекқорлық, бастамашылық, жауапкершілік, икемділік, икемділік, командада жұмыс істей білу, төтенше жағдайларда стандартты емес шешімдер қабылдау қабілеті.

-Ұйымдастырушылық-ерік қасиеттері: мақсатқа ұмтылу, өзіне талап ету, өзін-өзі бақылау, ұйымшылдық, коммуникабельділік, жалпы мәдениеттің болуы, ерік-жігер, күйзеліске төзімділік, белгіленген мақсатқа жету қабілеті.

-Ерекше қасиеттері: кәсіпқойлық, анық ойлау қабілеті және анық баяндау қабілеті. Нарықты талдай білу және потенциалды клиенттерді табу, олардың қажеттіліктерін дұрыс түсіну, тиісті келіссөздер жүргізу.

Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары)

  Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер:

1) осы саладағы ең озық білім элементтерін қоса алғанда, маркетинг саласындағы білімі мен түсінігін көрсете алады;

2) маркетингтік қызмет саласындағы білімі мен түсінігін кәсіби деңгейде қолдана алады;

3) маркетинг саласындағы мәселелерді шешу және дәлелдерді тұжырымдай алады;

4) әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін маркетингтік зерттеулер саласындағы ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыра алады;

5) мамандарға да, маман еместерге да маркетингтік коммуникация саласындағы ақпаратты, идеяларды, проблемалар мен шешімдерді хабарлай алады.

 

 


PDF