Ахмет Байтұрсынов
атындағы Қостанай
өнірлік университеті
Басқа халықтардан кем болмас үшін біз білімді,
бай, hәм күшті болуымыз керек.
Білімді болуға оқу керек, бай болуға кәсіп керек,
Күшті болуға бірлік керек.
А. Байтұрсынов

Психология

 «Психология » білім беру бағдарламасы

бойынша бакалаврының түлек моделі

 

Психолог - зерттеуші және қолданбалы мәселелерді шешу үшін жеке тұлғаның психикалық құбылыстарын зерттеумен,сондай-ақ  психологиялық көмек көрсетумен  айналысатын маман.
Білім беру бағдарламасының мақсаты
Педагогика және психология саласындағы ғылыми жетістіктер негізінде олардың жеке және әлеуметтік дамуын қамтамасыз ету мақсатында өндірістік және білім беру процестерінің субъектілерін психологиялық сүйемелдеуді жүзеге асыру үшін мамандарды дайындау
Берілетін ғылыми дәреже
 «6B03101-Психология» білім беру бағдарламасы бойынша  әлеуметтік білім бакалавры
  Мамандар тізімі
психолог, кеңесші, психиатр, жаттықтырушы, HR маманы (адам ресурстарын басқару жөніндегі маман), жалдау бойынша маман (кадрларды іріктеу маманы), кадрлар жөніндегі маман, менеджер, ұйымдық психолог/коуч
Кәсіптік қызметтің объектілері
меншік нысаны мен ведомстволық бағыныстылығына қарамастан барлық түрдегі білім беру ұйымдары;өндірістік кәсіпорындар мен бизнес-ұйымдар; құқық қорғау органдары мен пенитенциарлық мекемелер, оңалту және әлеуметтік бейімделу орталықтары; спорттық және шығармашылық ұйымдар; денсаулық сақтау ұйымдары; қалалық және республикалық әлеуметтік қызметтер, жұмыспен қамту орталықтары; қоғамдық пікірді және саяси технологияларды зерттеу орталықтары.
Кәсіби қызметтің функциялары

- деректерді ұйымдастыру, жинау, өңдеу және оны кәсіби қызметте түсіндіру үшін ғылыми негізделген әдістер мен қазіргі заманғы технологияларды қолдану;

- адам проблемаларын талдаудың негізгі процедураларын жүзеге асыру, кәсіптік және білім беру қызметінде тұлғаны әлеуметтендіру;

- практикалық психологияның психотерапевтік және психокоррекциялық міндеттерін шешу;

- кәсіби практиканың әртүрлі салаларында проблемаларды шешу үшін инновациялық психологиялық технологияларды әзірлеу және қолдану.

Іскерлік қасиеттер

шығармашылық, жауапкершілік, икемділік, байқау, объективтілік, динамизм, коммуникативтік қабілеттердің жоғары деңгейі, эмпатия, стресске төзімділік.

Бакалавриат психологтарының оқу нәтижелері (Дублиндік дескрипторлар)

Оқу бағдарламасының соңында түлектер:

1) осы саладағы озық білімдерге негізделген психология саласындағы білім мен түсінігін көрсету;

2) білімді және түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және психология саласындағы проблемаларды шешу;

3) әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастар негізінде пікір қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру;

4) мамандарға да, маман еместерге де ақпарат, идеялар, проблемалар мен шешімдерді жеткізу;

5) психология саласындағы қосымша білім беруді жалғастыру үшін қажетті дағдыларды меңгеру.


PDF