Ахмет Байтұрсынов
атындағы Қостанай
өнірлік университеті
Басқа халықтардан кем болмас үшін біз білімді,
бай, hәм күшті болуымыз керек.
Білімді болуға оқу керек, бай болуға кәсіп керек,
Күшті болуға бірлік керек.
А. Байтұрсынов

Математика

 "Математика" білім беру бағдарламасы

бойынша бакалавриаттың түлек моделі

 

Математик математикалық модельдеуді зерттеудің, әзірлеудің және талдаудың математикалық әдістері саласындағы маман 

Білім беру бағдарламасының мақсаты

Актуарлық математика және тәуекел теориясы саласында мамандар даярлау, сақтандыру компанияларының қызметінде қаржылық тәуекелдердің туындау тетіктерін, сондай-ақ қаржылық тәуекелдерді бағалаудың математикалық үлгілерін терең түсінуді қалыптастыру.

Жаратылыс-физикалық және басқа да процестерді математикалық және компьютерлік модельдеу, сондай-ақ операциялық жүйелерді жүйелік әкімшелендіру, өндірістік және ғылыми міндеттерді бағдарламалау саласында мамандар даярлау, деректер базасын әзірлеу және басқару.

Берілетін дәреже
 «6B05401 Математика» білім беру бағдарламасы бойынша жаратылыстану бакалавры
Маман лауазымдарының тізбесі
математик, сақтандыру компанияларындағы жетекші маман, тәуекел-менеджер, ғылыми қызметкер, оқытушы. орта кәсіптік және техникалық білім беру ұйымдарында математик, математика пәнінің мұғалімі.
Кәсіби қызметтерінің нысандары
білім беру мекемелері, банк саласы, сақтандыру компаниялары, қаржы құрылымдары, ғылыми-зерттеу мекемелері, білім беру мекемелері.
Кәсіби қызметтерінің функциялары

- жаратылыстану ғылымдары, экономика және техника саласындағы процестер мен құбылыстардың математикалық моделін әзірлеу;

- бағдарламалық кешендерді құру;

- білім беру жүйесінде оқыту;

- математиканы пайдаланумен байланысты салалардағы ғылыми-зерттеу жұмыстары;

- компьютерлік және математикалық модельдеу саласындағы ғылыми біліммен қамтамасыз ету;

- әкімшілік ету және басқару саласындағы компьютерлік желілерді қолдау;

Жеке қабілеттері

1. Жалпы азаматтық қасиеттері:белсенді өмірлік ұстанымымен анықталатын азаматтық, Отанға деген сүйіспеншілікпен, азаматтық сана-сезіммен, заңға бағынушылықпен, өздерінің азаматтық құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін түсінумен көрінетін патриотизм.

2. Рухани-адамгершілік қасиеттері: ізгілік, адалдық, әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне көзқарасы, әдептілік, қайырымдылық.

3. Зияткерлік қасиеттері: білімділік, әдістемелік, сыни, логикалық ойлау, ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау қабілеті, эрудитпен жұмыс істеудегі "педантизм", ағылшын тілін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру, өмір бойы білім алу қабілеті.

5. Іскерлік қасиеттері: ақпаратты нақтылауға бейімділік, шыдамдылық, еңбексүйгіштік, жауапкершілік, икемділік, икемділік, командада жұмыс істей білу, анықталмаған жағдайларда біріңғайлы емес шешімдер қабылдау қабілеті.

6. Ұйымдастыру-ерік қасиеттері: ұйымдастыру, мақсаткерлік, зейінділік, шоғырлану. өзіне талап қою, өзін-өзі бақылау, коммуникабельділік, жалпы мәдениеттің болуы, белгіленген мақсатқа жету қабілеті.

7. Ерекше қасиеттері: ұзақ ақыл-ой жұмыс қабілеті, болжау дағдылары.

Оқытудың нәтижелері (Дублин дескрипторлары )

Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер:

1) озық педагогикалық тәжірибені талдай, жалпылай және тарата алады;

2) есептердің математикалық модельдерін зерттеу әдістері мен аппаратын дұрыс таңдай алады;

3) зерттелетін объектіні талдап, математикалық модельді жобалай алады, есептерді шешу үшін математикалық аппаратты қолданып, есептеу техникасын оңтайлы пайдалана алады;

4) математикалық модельдерді құрып, деректер базасын жасай алады;

5)математикалық және компьютерлік модельдеу саласында, есептеу математикасы мен информатика саласында, оқытушылық қызметте құзыретті бола алады.

 

 


PDF