Математика
"Математика" білім беру бағдарламасы
бойынша бакалавриаттың түлек моделі
Математик – математикалық модельдеуді зерттеудің, әзірлеудің және талдаудың математикалық әдістері саласындағы маман |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Актуарлық математика және тәуекел теориясы саласында мамандар даярлау, сақтандыру компанияларының қызметінде қаржылық тәуекелдердің туындау тетіктерін, сондай-ақ қаржылық тәуекелдерді бағалаудың математикалық үлгілерін терең түсінуді қалыптастыру. Жаратылыс-физикалық және басқа да процестерді математикалық және компьютерлік модельдеу, сондай-ақ операциялық жүйелерді жүйелік әкімшелендіру, өндірістік және ғылыми міндеттерді бағдарламалау саласында мамандар даярлау, деректер базасын әзірлеу және басқару. |
Берілетін дәреже |
«6B05401 Математика» білім беру бағдарламасы бойынша жаратылыстану бакалавры |
Маман лауазымдарының тізбесі |
математик, сақтандыру компанияларындағы жетекші маман, тәуекел-менеджер, ғылыми қызметкер, оқытушы. орта кәсіптік және техникалық білім беру ұйымдарында математик, математика пәнінің мұғалімі. |
Кәсіби қызметтерінің нысандары |
білім беру мекемелері, банк саласы, сақтандыру компаниялары, қаржы құрылымдары, ғылыми-зерттеу мекемелері, білім беру мекемелері. |
Кәсіби қызметтерінің функциялары |
- жаратылыстану ғылымдары, экономика және техника саласындағы процестер мен құбылыстардың математикалық моделін әзірлеу; - бағдарламалық кешендерді құру; - білім беру жүйесінде оқыту; - математиканы пайдаланумен байланысты салалардағы ғылыми-зерттеу жұмыстары; - компьютерлік және математикалық модельдеу саласындағы ғылыми біліммен қамтамасыз ету; - әкімшілік ету және басқару саласындағы компьютерлік желілерді қолдау; |
Жеке қабілеттері |
1. Жалпы азаматтық қасиеттері:белсенді өмірлік ұстанымымен анықталатын азаматтық, Отанға деген сүйіспеншілікпен, азаматтық сана-сезіммен, заңға бағынушылықпен, өздерінің азаматтық құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін түсінумен көрінетін патриотизм. 2. Рухани-адамгершілік қасиеттері: ізгілік, адалдық, әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне көзқарасы, әдептілік, қайырымдылық. 3. Зияткерлік қасиеттері: білімділік, әдістемелік, сыни, логикалық ойлау, ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау қабілеті, эрудитпен жұмыс істеудегі "педантизм", ағылшын тілін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру, өмір бойы білім алу қабілеті. 5. Іскерлік қасиеттері: ақпаратты нақтылауға бейімділік, шыдамдылық, еңбексүйгіштік, жауапкершілік, икемділік, икемділік, командада жұмыс істей білу, анықталмаған жағдайларда біріңғайлы емес шешімдер қабылдау қабілеті. 6. Ұйымдастыру-ерік қасиеттері: ұйымдастыру, мақсаткерлік, зейінділік, шоғырлану. өзіне талап қою, өзін-өзі бақылау, коммуникабельділік, жалпы мәдениеттің болуы, белгіленген мақсатқа жету қабілеті. 7. Ерекше қасиеттері: ұзақ ақыл-ой жұмыс қабілеті, болжау дағдылары. |
Оқытудың нәтижелері (Дублин дескрипторлары ) |
Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер: 1) озық педагогикалық тәжірибені талдай, жалпылай және тарата алады; 2) есептердің математикалық модельдерін зерттеу әдістері мен аппаратын дұрыс таңдай алады; 3) зерттелетін объектіні талдап, математикалық модельді жобалай алады, есептерді шешу үшін математикалық аппаратты қолданып, есептеу техникасын оңтайлы пайдалана алады; 4) математикалық модельдерді құрып, деректер базасын жасай алады; 5)математикалық және компьютерлік модельдеу саласында, есептеу математикасы мен информатика саласында, оқытушылық қызметте құзыретті бола алады. |