Мемлекеттік және жергілікті басқару
«Мемлекеттік және жергілікті басқару» білім беру бағдарламасы
бойынша бакалавриаттың түлек моделі
«Мемлекеттікжәне жергілікті басқару» саласындағы маман – басқарушылық қызметті әр түрлі салада экономикалық және әкімшілік-территориялдық бірліктің (округтар, аудандар, қалалар, облыстар) және Қазақстан Республикасының әлеуметтік дамуын жүзеге асырады. Экономикадағы көп қырлы жағдайлар және оның бәсекелестік қабілеттілігін жоғарлатуына, әкімшілік-территориялдық бірліктеріне сәйкес келетін экономикалық және әлеуметтік дамуына негізгі перспективалары үшін жоспарлы-болжамдар есебі өткізіледі. |
||
Білім беру бағдарламасының мақсаты | ||
ғылымның негізінде шаруашылық шешімдер қабылдау, жергілікті факторлар және оның болуына жалпы мемлекеттік қызушылық басымдылығының сақталған жағдайында есепке алынуы үшін жоғары білікті мамандар даярлау; экономикадағы көп қырлы жағдайлар және оның бәсекелестік қабілеттілігін жоғарлатуына, әкімшілік-территориялдық бірліктеріне сәйкес келетін экономикалық және әлеуметтік дамуына негізгі перспективалары үшін жоспарлы-болжамдар есебін өткізу. |
||
Берілетін дәреже | ||
«6В04105 Мемлекеттікжәне жергілікті басқару» білім беру бағдарламасы бойынша бизнес және басқару бакалавры | ||
Маман лауазымдарының тізбесі | ||
басқарушылық қызметтер, орталық және жергілікті басқару органдарының экономистері, мемлекеттік кәсіпорын менеджерлері, акционерлік қоғамдар, өндірістік компаниялар, холдингтер, қызмет саласындағы қызметтер және т.б., қаржы-несие секторының басқарушылық құрылымының менеджер-экономистері, әлеуметтік саладағы экономика бойынша мамандар. | ||
Кәсіби қызметтерінің нысандары | ||
Бітірушінің кәсіби қызметтерінің объектілері болып табылады: - Қазақстан Республикасының Президент әкімшілігі мен аппараты; - ҚР Парламент аппараты; - ҚР Үкімет бөлімшесінің әртүрлі құрылымы; - Экономикалық және қаржы басқару органдары (министрлік, ведомствалық және агенттік) ; - Жергілікті басқару органы (аудан әкімшіліктері, қалалардың, облыстардың) және атқарушы органдары аппараттары; - Мемлекттік, ұлттық және жеке компаниялар, концерндер, корпорациялар және т.б. |
||
Кәсіби қызметтерінің функциялары | ||
- Әлеуметтік-экономикалық даму процесін әртүрлі сала бойынша әкімшіліктері аумақтық бірліктері (округтар, аудандар, қалалар, облыстар); - Әкімшілік экономикалық жетістіктерін жетілдіру бойынша иновациялық қорытындылар мен ұсыныстарды әзірлеу мақсатында аумақтардың, әкімшілік аудандар мен облыстардың әлеуметтік-экономикалық даму процесін сипаттайтын көрсеткіштерге салыстырмалы талдау жасау; - жалпы мемлекеттік мүдделердің басымдығын сақтай отырып, жергілікті факторларды және оларды жүзеге асыру шарттарын ескеретін ғылыми негізделген шаруашылық шешімдер қабылдау; - нарықтық экономика және оның бәсекеге қабілеттілігін арттыру жағдайында тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктердің экономикалық және әлеуметтік даму перспективаларын ғылыми негіздеу үшін жоспарлы-болжамды есептеулерді жүргізу; - жергілікті өкілетті органдардың аймақ экономикасын стратегиялық дамыту және жергілікті халықтың өмір сүру деңгейін арттыру мәселелері бойынша заң шығару бастамашылығы көрінісінде белсенділігін ынталандыру мақсатында талдамалық, анықтамалық, нормативтік-нұсқаулық және басқа да материалдар дайындау; -жергілікті шаруашылықтың, сондай-ақ жергілікті басқару органдарының еңбек құралдары мен нәтижелеріне меншік нысандарының әртүрлі арақатынасы кезінде тиімділігін арттыру және құрылымын жетілдіру жөніндегі ұсыныстарды негіздеу |
||
Жеке қабілеттері | ||
|
||
Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары) | ||
Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер: 1) осы саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету; 2) білімі және түсінігін кәсіби деңгейде қолдану, зерттелетін саладағы проблемаларды шешу және дәлелдерді қалыптастыру; 3) әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар жасау үшін ақпаратты жинау және түсіндіру; 4) мамандарға да, маман еместерге де ақпараттар, идеялар, проблемалар мен шешімдер туралы хабарлау; 5) зерттелетін салада қосымша білім алуды жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын қалыптастыру. |