Аймақтану
«Аймақтану» білім беру бағдарламасы
бойынша бакалавриат түлек моделі
Аймақтанушы – аймақтық және халықаралық саяси өмірге қатысы бар құжаттарды даярлаумен және сараптаумен айналысатын маман. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
мониторингтік және аудармашылық қызыметке байланысты мемлекеттік органдардағы, коммерциялық құрылымдардағы сараптамалық және консультативтік қызметі ғылыми негіздердерін білетін, сондай-ақ аймақтық жағдайларға ғылыми мониторинг жүргізе алатын жоғары кәсіптік мамандарды даярлау |
Берілетін дәреже |
«6B03102 Аймақтану» білімдік бағдарлама бойынша әлеуметтік ғылымдардың бакалавры |
Маман лауазымдарының тізбесі |
аймақтанушы - атқару жүйесі органдардарының, аудандақ және облыстық әкімдіктері жанындағы бөлімдер мен басқармаларының, сараптамалық-консультативтік және талдау орталықтарының мемлекеттік қызметшісі, білім мекемелерінің жұмыскері, аудармашы |
Кәсіби қызметтерінің нысандары |
атқару жүйесіндегі атқару органдары, аудандақ және облыстық әкімдіктері жанындағы бөлімдері мен басқармалары, сараптамалық-консультативтік және талдау орталықтары, білім мекемелері |
Кәсіби қызметтерінің функциялары |
- Сараптамалық қызмет: - аймақтық және халықаралық саяси өмірге қатысы бар сараптама құжаттарын даярлауға қатысу; - Консультативтік қызмет: - аймақтық және халықаралық саясат саласындағы мемлекеттік органдарға және өзге де меншік түріне жататын ұйымдарға консультация беру; Аймақтық және шетелдік әріптестер арасындағы өзара қатынастар саласындағы мемлекеттік органдар мен коммерциялық ұйымдарға арналған талдау анықтамалық құжаттамаларын құру; - составление аналитической справочной документации для государственных органов и коммерческих организаций в сфере взаимоотношений между региональными и зарубежными партнерами; - Педагогикалық қызмет: - орта және орта кәсіптік білім беретін оқу мекемелерінде аймақтық және халықаралық саясат саласындағы пәндерді оқыту; - Аудармашылық қызмет |
Жеке қабілеттері |
1. Жалпы азаматтық қасиеттер: Отанға деген сүйіспеншілікті білдіретін патриотизм, өзіндік өмір көзқарасы мен азаматтық сана сезімі бар, заңды құрметтейтін, өз азаматтық құқықтары, бостандығы мен міндеттері айқындалған азаматтық. 2. Рухани-адамгершілік қасиеттер: өзге де пікірлерге, көзқарастарға, әлемге және дәстүрлерге деген адамгершілік, әділеттік, ар-намыстық, толеранттық, адалдық, мейірімділік. 3. Интеллектуалдық қасиеттер: эрудициялық, сын және эмоциалық ойлау, ағылшын тілін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды жетік білу, өмір бойы оқи білу. 4. Іскерлік қасиеттер: еңбекқор, жауапкершілік, икемділік, бейімдеушілік, командада жұмыс жасай білу, шұғыл жағдайда әдеттен тыс айламен шешім қабылдау. 5. Ұйымдастыру-жігерлі қасиеттер: Мақсаттылық, өзіне талап қоя білу, өзіне сын қоя білу, ұйымдастырушылық, комуникабельдік, жалпы мәдениеттің болуы, жігер, қойылған мақсатқа жете білу. 6. Ерекше қасиеттер: әртүрлі мәдениеттерді құрметтеу. |
Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары) |
Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер істей алады: 1) осы саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету; 2) білімі және түсінігін кәсіби деңгейде қолдану, зерттелетін саладағы проблемаларды шешу және дәлелдерді қалыптастыру; 3) әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар жасау үшін ақпаратты жинау және түсіндіру; 4) мамандарға да, маман еместерге де ақпараттар, идеялар, проблемалар мен шешімдер туралы хабарлау; 5) зерттелетін салада қосымша білім алуды жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын қалыптастыру. |