Шетел филологиясы
«Шетел филологиясы» білім беру бағдарламасы
бойынша бакалавриат түлек моделі
Филолог - бұл жазбаша мәтіндерді зерттейтін және олардың мазмұнды, тілдік және стилистикалық талдау жасайтын маман. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Экономика, бизнес, іскерлік басқару, мемлекеттік және екі шетел тілдерін еркін меңгерген, мәдениетаралық құзыреттілік және іскерлік басқару дағдылары бар білім беру қызметіне мамандар даярлау. Бұл бағдарлама сондай-ақ жалпы кәсіби аударма құзіретін қалыптастыруға бағытталған. |
Берілетін дәреже |
«6B02303 - Шетел филологиясы» білім беру бағдарламасы бойынша тіл білімі бакалавры |
Маман лауазымдарының тізбесі |
оқытушы, мұғалім, редактор, хатшы, аудармашы, тіл білімі, білім беру саласындағы маман. |
Кәсіби қызметтерінің нысандары |
орта білім берудің оқу орындары: гимназиялар мен лицейлер, орта кәсіптік оқу орындары, мамандандырылған ғылыми ұйымдар, кітапханалар, мәдениет мекемелері, тиісті ғылыми ұйымдар, мәдени мекемелер, халықаралық ұйымдар; ақпараттық және аналитикалық қызметтер. |
Кәсіби қызметтерінің функциялары |
- шетел тілдерін оқыту; - іс-қағаздарды, оның ішінде шетел тілдерінде жүргізу; - құжаттамалық талдау, - мәтіндерді, соның ішінде шетел тілдерінде қысқаша мазмұн жасау және редакциялау; - филолог-аудармашы қызметін атқару; - материалдарды, құжаттарыд басылымға дайындау, бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау; - шетел тілдерін оқыту; - халықаралық ұйымдарда референт ретінде жұмыс істеу. |
Жеке қабілеттері |
1. Зияткерлік қасиеттері: зерттеу дағдылары, эрудиция, сыни және эмоционалды ойлау, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды білу, өмір бойына үйренуге қабілетті. 2. Іскерлік қасиеттері: аналитикалық ақыл-ой, еңбекқорлық, жауапкершілік, икемділік, бейімделу қабілеті, командада жұмыс істеу қабілеті, төтенше жағдайлардағы стандартты емес шешімдерді қабылдау қабілеті, жұмыстың дәлдігі. 3. Ұйымдастыру және еріктілік қасиеттері: психикалық тұрақтылық, өзін-өзіне талап ету, өзін-өзі сынау, ұйымдастыру, қарым-қатынас, ортақ мәдениеттің болуы, мақсатқа жету қабілеті. |
Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары) |
Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер істей алады: 1) зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде оқытылып отырған саланың озық білімдеріне негізделген шетел филологиясы саладағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете білу; 2) жаңа ортада, барынша кең пәнаралық контексте проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдалана білу; 3) әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыру; 4) мамандарға және басқаларға ақпаратты, идеяны, қорытындыларды, проблемаларды және шешімдерді нақты және тиянақты түрде хабарлау; 5) зерделеніп отырған салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыруға қажетті оқу дағдыларын қалыптастыру. |