Специальность 6М030100-Юриспруденция
«Юриспруденция» білім беру бағдарламасы
бойынша магистратураның түлек моделі
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Құқық саласында құқықтық мәдениет пен құқықтық сананың жоғары деңгейі, іргелі білімі және кәсіби құзыреттілігі бар жоғары білікті мамандарды даярлау. |
Берілетін дәреже |
«7М04201 Құқықтану» білім беру бағдарламасы бойынша заң ғылымының магистрі |
Маман лауазымдарының тізбесі |
жоғары оқу орнының оқытушысы (ассистенті), ҚР ІІМ, ҚР ҰҚК арнайы оқу орындарының, сыбайлас жем қорлыққа қарсы қызметтің, экономикалық тергеу қызметінің оқытушысы, құқық қорғау органдары жанында жұмыс істейтін ҒЗИ кіші ғылыми қызметкері, басшы лауазымдары: сот жүйесі, құқық қорғау қызметі, заң қызметімен байланысты мемлекеттік қызмет саласында, заң консультациясымен, норма шығармашылық, басқару және сараптама қызметімен байланысты лауазымдар. |
Кәсіби қызметтерінің нысандары |
құқық қорғау органдары, сот, атқарушы және мемлекеттік билік пен басқарудың өкілді органдары, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдар, адвокатура, білім беру ұйымдары. |
Кәсіби қызметтерінің функциялары |
- құқыққорғау; - құқыққорғаушылық; - ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет; - педагогикалық; - құқыққолданушылық қызметін заңдарды нақты сақтау, жеке және заңды тұлғалардың заң алдында теңдігі қағидаттарында жүзеге асыру; - құқыққолданушылық тәжірибесінің мәселелерін анықтау және ұлттық заңнаманы жетілдіру. |
Жеке қабілеттері |
- әділдік сезімі шиеленіседі; - гуманизм; - кәсіби білімнің жоғары деңгейі; - жалпы мәдениет және кең ой-өрісі; - өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу; - қоғамдық белсенділік; - мақсатқа жетудегі табандылық; - ұқыптылық, міндеттілік; - бейімділік; - басқа пікірді құрметтеу және өз қателіктерін мойындау қабілеті. |
Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары) |
Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер істей алады: 1) зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде құқық саланың озық білімдеріне негізделген оқылатын салада дамып келе жатқан білімі мен түсінігін көрсету; 2) жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілетін кәсіби деңгейде қолдану; 3) мамандарға, сондай-ақ маман емес адамдарға ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, мәселелер мен шешімдерді нақты және толық емес хабарлау; 4) әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру; 5) құқық саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары. |