Ахмет Байтұрсынов
атындағы Қостанай
өнірлік университеті
Басқа халықтардан кем болмас үшін біз білімді,
бай, hәм күшті болуымыз керек.
Білімді болуға оқу керек, бай болуға кәсіп керек,
Күшті болуға бірлік керек.
А. Байтұрсынов

6М060200-Информатика

«Информатика» білім беру бағдарламасы бойынша магистратураның түлек моделі 

 

Білім беру бағдарламасының мақсаты

Информатика саласында терең ғылыми және педагогикалық даярлыққа ие жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми-зерттеу секторы үшін кадрлар даярлау.

Берілетін дәреже
7М06101 Информатика мамандығы бойынша жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Маман лауазымдарының тізбесі

- IT-технологиялар бойынша маман, IT бөлімінің инженер-бағдарламашысы, техник-бағдарламашы, жүйелік әкімші, ЖОО оқытушысы;

-жобалау-конструкторлық бөлімдерде бағдарламалық кешендерді жобалаушы және әзірлеуші, қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар көмегімен өнеркәсіптік және технологиялық процестерді автоматтандыру жөніндегі маман, жоғары оқу орындарында оқытушы және ғылыми қызметкер.

Кәсіби қызметтерінің нысандары

- ғылыми-зерттеу орталықтары;

- жобалық және ғылыми-өндірістік ұйымдар;

- басқару органдары;

- білім беру мекемелері (соның ішінде жоғары оқу орындары).

Кәсіби қызметтерінің функциялары

- ғылыми-педагогикалық қызметте кәсіби және зерттеу дағдыларын қолдану;

- мультимедиялық және мультимедиялық технологияларды кеңінен қолдана отырып педагогикалық қызметті жүзеге асыру ; 

басқа ІТ-технологиялар;

- қолданбалы математика әдістерін және компьютерлік технологияларды пайдаланатын салалардағы ғылыми-зерттеу қызметі;

- білім беруде классикалық және инновациялық идеяларды интеграциялау негізінде білімді табысты қолдану;

- жұмыс берушілердің өсіп келе жатқан талаптарына сәйкес белгіленген мерзімде берілген сапамен кәсіби қызмет объектілерін әзірлеу процесін ұйымдастыру.

Жеке қабілеттері

- аналитикалық ойлау; 

- мәселелерді анықтау; 

- өнертапқыштық; 

- кәсіби әдістерді қолдану;    

- адалдық;    

- математикалық дағдылар;     

- жұмыс ортасын түсіну;  

- техникалық түсіну;

- топта жұмыс істей білу; 

- ортақ техникалық қабілеттер;

- жауапкершілік;

- психологиялық тұрақтылық;

- ұқыптылық;

- өнертапқыштық;

- ортақ техникалық қабілеттер;  

- топта жұмыс істей білу;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу.

- креативтілік, жұмысқа жаңа тәсілдерді  ұсына білу.    

Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары)

1) ғылыми зерттеулер контекстінде жиі идеяларды бірегей дамыту немесе қолдану үшін негіз немесе мүмкіндік болып табылатын жоғары білім деңгейінде алынған объектілі-бағдарланған, Жүйелік бағдарламалау, автоматтандырылған жүйелерді талдау және жобалау саласында дамытушы білім мен түсініктерді көрсету;

2) радиобайланыс және телекоммуникация технологиялары саласына байланысты жаңа немесе бейтаныс жағдайларда және неғұрлым кең (немесе пәнаралық) салалар шеңберінде білімді қолдану, түсіну және проблемаларды шешу қабілеті;

3) білімді біріктіруге, қиындықтарды жеңуге және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде осы пайымдаулар мен білімді қолдану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, пікірлерді шығаруға;;

4) өз тұжырымдары мен білімдерін және олардың негіздемесін мамандар мен маман емес адамдарға нақты және анық хабарлау;

5) зерделеніп отырған салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларының болу қабілетін сипаттайтын оқыту нәтижелерін көрсетеді.

 


PDF