Ахмет Байтұрсынов
атындағы Қостанай
өнірлік университеті
Басқа халықтардан кем болмас үшін біз білімді,
бай, hәм күшті болуымыз керек.
Білімді болуға оқу керек, бай болуға кәсіп керек,
Күшті болуға бірлік керек.
А. Байтұрсынов

6М071800-Электроэнергетика

«Электроэнергетика» білім беру бағдарламасы

 бойынша магистратураның түлек моделі

 

Білім беру бағдарламасының мақсаты

"Электр энергетикасы" бағыты бойынша жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру, бұл электр энергетикасы және электротехника саласындағы білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды кешенді және сапалы іргелі және кәсіби даярлауды қамтамасыз етеді

Берілетін дәреже
«7M07102 -Электр энергетикасы» білім беру бағдарламасы бойынша техника ғылымдарының магистрі/техника және технология магистрі
Маман лауазымдарының тізбесі

ғылыми қызметкер, оқытушы, инженер, конструктор-жобалаушы

Кәсіби қызмет объектілері

- әлеуметтік-кәсіпкерлік кешендер;

- жобалық және конструкторлық ұйымдар;

- Ауыл шаруашылығын басқарудың жергілікті және республикалық органдары;

- техникалық бейіндегі жоғары және орта-арнайы, кәсіптік-техникалық оқу орындарындағы білім беру қызметі;

- ғылыми-өндірістік мекемелердегі ғылыми және басқару жұмысы;

- аудандық, облыстық, республикалық құрылымдардың аппараттарындағы басқару қызметі

Кәсіби қызметінің функциялары

- диагностикалық;

- әдістемелік;

- монтаждық-келтірушілік;

- кеңес беру;

- жобалық;

- эксперименттік-зерттеу;

Тұлғалық қасиеттері

Жеке қасиеттері: патриотизм, белсенді өмірлік ұстаным, азаматтық сана-сезім, заңға мойынсұнушылық, төзімділік, Эрудит, қағидаттылық, адалдық, жалпы мәдениеттің болуы, сыни ойлау, өздерінің азаматтық құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін түсіну.

Іскерлік қасиеттері: тәртіптілік, жауапкершілік, өз назарын аудара білу, коммуникабельділік, тепе-теңдік, талдау және талдау қабілеті, техникалық ойлау қабілеті, тез оқуға қабілеті.

Электр энергетикасы магистрінің оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары)

Білім беру бағдарламасын бітіргеннен кейін түлектер:

1) ғылыми зерттеулер контекстінде идеялардың түп нұсқа дамуына немесе қолдануға негіз немесе мүмкіндік болып табылатын жоғары білім деңгейінде алынған дамытушы білім мен түсініктерді көрсету;

2) жаңа немесе бейтаныс жағдайларда контексттерде және зерттелетін саламен байланысты неғұрлым кең (немесе пәнаралық) салалар шеңберінде мәселелерді шешу қабілеті мен түсінігін қолдану;

3) білімді интеграциялау, қиындықтарды жеңе білу және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде осы пайымдаулар мен білімдерді қолдану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып пікір шығару;

4) өз тұжырымдары мен білімдерін және олардың негіздемесін мамандар мен маман емес адамдарға нақты және анық хабарлау;

5) электроэнергетика салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларының болу қабілетін сипаттайтын оқыту нәтижелерін көрсетеді. 

 


PDF