Ахмет Байтұрсынов
атындағы Қостанай
өнірлік университеті
Басқа халықтардан кем болмас үшін біз білімді,
бай, hәм күшті болуымыз керек.
Білімді болуға оқу керек, бай болуға кәсіп керек,
Күшті болуға бірлік керек.
А. Байтұрсынов

6М120200-Ветеринарлық санитария

  «Ветеринариялық санитария» білім беру бағдарламасы бойынша

 магистратураның түлек моделі

 

Ветеринария ғылымдарының магистрі - халықаралық ветеринариялық ұйымдардың (OIE, FAO, ДДҰ және т.б.) талаптарына және ұсыныстарына сәйкес азық-түлік және биологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге дағдысы бар маман.

Білім беру бағдарламасының мақсаты

білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты тағам өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз етуі туралы магистранттардың меңгеруін, сонымен қатар, магистранттарда жеке және мәдени қасиеттерін, жалпы кәсіптік және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру мәселелерін меңгеру болып табылады.

Берілетін ғылыми дәрежесі
«7М09102 Ветеринариялық санитария» білім беру бағдарламасы бойынша ветеринария магистрі
Маман ретіндегі қызметінің сипаттамасы
ҒЗИ ғылыми қызметкері,; ветеринария бағытында ЖОО – да және колледждерде оқытушысы; меңгеруші; ветеринариялық дәрігері; аға ветеринариялық дәрігері; ВСС ветеринариялық дәрігері;  ветеринариялық дәрігері – бактериолог; ветеринариялық дәрігері – токсиколог (радиолог); ғылыми жетекшісі; аудандық, қалалық, облыстық мемлекеттік территориалды инспекциясының ветеринариялық – санитариялық инспекторы-бас маманы.  
Кәсіптік қызметтің нысандары

түлектерінің кәсіби қызметінің нысандары: ғылыми-зерттеу институттары; басқарушы органдар, басқармалар, бақылау-аналитикалық қызметтер; жеке кәсіпкерлік және ветеринариялық-санитариялық құрылымдар; ветеринария бағытындағы білім беру ұйымдары мен оқу орындары; ветеринария саласындағы өнеркәсіптік өндірістер.

Кәсіптік қызметтің функциялары

1) азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету: дайын өнім мен мал шикізатының сапасын және қауіпсіздігін бақылау; жануарлардың өнімділігін жақсарту үшін ветеринариялық шараларды жүргізу; жануарлардан алынған өнімдерді ветеринариялық-санитариялық талаптарға сай  өндіруді қамтамасыз ету; 2) адамдар мен жануарлардың биоқауіпсіздігін қамтамасыз ету: жануарлардың, құстардың, балықтардың және аралардың инфекциялық және жұқпалы емес ауруларын балау, алдын-алу және жою; жануарлар мен адамға ортақ ауруларынан халықты қорғау; мемлекет аумағына жұқпалы аурулардың енуінен қорғау; биофармацевтикалық препараттарды, дәрілік заттарды өндіру мен сатуда ветеринариялық-санитариялық ережелерді сақтау; 3) экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету: территорияны антропозооноз ауруларынан қорғау; мемлекеттің аумағын азық-түлік өнеркәсібінен, шикізат пен биологиялық өнімдерді өндіретін кәсіпорындарынан шығатын қалдықтарынан қорғау; 4) білім беру; 5) ұйымдастырушылық; 6) өндіріс пен технология; 7) жоба.

Жеке тұлғалық қасиеттері

- патриотизм, азаматтық, заңға бағынатын; адамгершілік, адалдық, шынайлық;

- эрудиция, сыни және эмоционалды ойлау, ағылшын тілін меңгеру, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар, өмір бойы білім алу мүмкіндігі.

- жауапкершілік, икемділік, бейімделу, аналитикалық ойлау, ұжымда жұмыс істеу мүмкіндігі;

- өзін-өзі тану, өзін-өзі сынау, ұйымдастырушылық, қарым-қатынас, ортақ мәдениеттің болуы;

- ғылым және кәсіби қызмет саласындағы білім.

Оқытудың нәтижелері (Дублин дескрипторлары)

Оқу бағдарламасының соңында түлектер:

1) ғылыми зерттеулер контекстінде идеяларды түпнұсқалық әзірлеуге немесе қолдануға негіз немесе мүмкіндік болатын жоғары білім деңгейінде алынған білімдерін білу мен түсінігін көрсету;

2) зерттелген аймаққа қатысты кеңінен (немесе пәнаралық) облыстардың контексттері мен шеңберлеріндегі жаңа немесе белгісіз жағдайларда проблемаларды шешуге, білімді, түсінушілікті және қабілетті қолдану;

3) білімдерін интеграциялау, қиындықтармен күресу және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде шешімдер қабылдау, этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, осы пайымдаулар мен білімдерді қолдану;

4) мамандар мен мамандарға олардың анықтамалары мен білімдерін және олардың негіздемесін нақты және нақты айқындауға;

5) оқуды жалғастыру.

 


PDF