Математика
"Математика" білім беру бағдарламасы
бойынша магистратураның
түлекң моделі
Магистратураның білім беру бағдарламасының маңызды басымдығы осы саладағы заңдар мен даму мәселелерін түсінуге негізделген кең дүниетанымға ие математикалық ғылым саласындағы маманның моделін қалыптастыру болып табылады. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Қазіргі заманғы ғылыми мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, білім беру ұйымдарында сабақ беруге, математика саласында зерттеу қызметін және білім берудің әртүрлі салаларында басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті кәсіби мәдениет деңгейі жоғары мамандарды даярлау. |
Берілетін дәреже |
«7M05401 Математика» мамандығы бойынша жаратылыстану ғылымдарының магистрі |
Маман лауазымдарының тізбесі |
ЖОО оқытушысы, ғылыми қызметкер, білім беру ұйымдарының басшысы |
Кәсіби қызметтерінің нысандары |
ЖОО және ғылыми-зерттеу ұйымдары; мемлекеттік басқару жүйесінің органдары; ғылым және білім берудің мемлекеттік және мемлекеттік емес мекемелері; өнеркәсіп өндірісі; жобалық, технологиялық және конструкторлық ұйымдар. ғылым және білім мекемелері; ғылыми-зерттеу ұйымдары. білім беру мекемелері; біліктілікті арттыру орталықтары. |
Кәсіби қызметтерінің функциялары |
- кәсіптік қызмет объектілеріне сәйкес білім беру ұйымдарында Математиканы оқыту; - педагогикалық және тәрбие қызметін жүзеге асыру, соның ішінде қазіргі педагогикалық және ақпараттық технологияларды қолдану; - ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру; - өз еңбегін және өз бетінше оқытуды ұйымдастыру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану; - сараптамалық-консультативтік, әкімшілік-басқару қызметін жүзеге асыру. |
Жеке қабілеттері |
- азаматтық, азаматтық сана-сезім, заңға мойынсұнушылық, өздерінің азаматтық құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін түсіну; - адалдық, сыпайылық, позитивтілік, адалдық, әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне көзқарасы; - ағылшын тілін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру, өмір бойы білім алу қабілеті, білімділік, әдістемелік, сыни, логикалық ойлау, ақпаратты қорыту, талдау, қабылдау қабілеті, эрудитпен жұмыс істеудегі "педантизм"; - зейінділік, нәтижеге ұмтылу, ақпаратты нақтылауға бейімділік, шыдамдылық, еңбексүйгіштік, жауапкершілік; - өз уақытын жоспарлай білу, энергиялық, ұйымшылдық, мақсаткерлік, зейінділік, шоғырлану. коммуникабельділік, белгіленген мақсатқа жету қабілеті; - мейірімділік, дамуға ұмтылу. |
Оқытуд нәтижелері (Дублин дескрипторлары ) |
Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер: 1) заманауи білім беру технологияларының мүмкіндіктері мен әлеуетін ғылыми талдауды жүзеге асыра алады, білім беру технологияларын жобалау әдіснамасын, кең білім беру практикасында заманауи білім беру технологияларын қолдана алады; 2) іргелі математика негіздерін қолдана алады және оны зерттеу әдістерін түсіне алады; 3) математикалық пәндерді оқытудың өзекті технологияларын қолдана алады; 4) анықталмаған жағдайда және неғұрлым кең салалар шеңберінде мәселелерді шешу қабілетін, түсінігін және білімін қолдану; 5) зерделеніп отырған салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларының болу қабілетін сипаттайтын оқыту нәтижелерін көрсетеді. |