6М020300-Тарих
«Тарих» білім беру бағдарламасы
бойынша магистратураның түлек моделі
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Магистранттарға тарихи білім беру саласындағы кәсіби мәселелерді шешуге, оларды педагогикалық және кәсіби ғылыми-зерттеулер қызметі саласында тәжірибелік дағдылар мен құзыреттерге ие болуға дайындау. |
Берілетін дәреже |
7М02201 Тарих білім беру бағдарламасы бойынша гуманитарлық ғылымдар магистрі |
Маман лауазымдарының тізбесі |
ЖОО-ның, колледждің оқытушысы, әртүрлі мекемелерде кеңесші және кеңес беруші, мұрағат және мұражай ісінің маманы, кітапхана, бұқаралық ақпарат құралдар, баспалар, қорлар, қауымдастықтар қызметкері, ғылыми зерттеуші. |
Кәсіби қызметтерінің нысандары |
қоғамдық-саяси ұйымдар мен қозғалыстар, бұқаралық ақпарат құралдары (БАҚ), үкіметтік емес ұйымдар (ҮЕҰ), жоғарғы білім беру орындары, мемлекеттік мекемелер, аналитикалық консалтинг орталықтары, біліктілікті арттыру институттары, ғылыми-зерттеу және аналитикалық орталықтар, қорлар, университеттер, колледждер, гимназиялар, саяси партиялар |
Кәсіби қызметтерінің функциялары |
-оқу орындарында тарихи пәндерді оқыту; - білім берудің, тәрбиенің және дамудың бірлігін қамтамасыз ету; - оқытудың әдістері мен технологияларын жетілдіру; - тарих саласында зерттеулердің өзекті бағыттарын анықтау; - білім алушылар арасында мәдени-ағарту жұмыстарын жүргізу; - оқу үрдісін ұйымдастыру және тарих мәселелері бойынша кеңестер беру |
Жеке қабілеттері |
1. Жалпы азаматтық қасиеттері: Отанға деген сүйіспеншілікпен, азаматтық, белсенді өмір салты, азаматтық өзін-өзі тану, заңға бағыну, азаматтық құқықтарды, бостандықтар мен міндеттерді түсіну арқылы көрініс табатын патриоттық сезім. 2. Рухани және адамгершілік қасиеттері: адамгершілік, адалдық, ар-намыстылық, басқа пікірлерге төзімділік, дүниетанымдық көзқарастар мен әдет-ғұрыптар, адептілік, мейірімділік. 3. Зияткерлік қасиеттері: эрудиция, сыни және эмоционалдық ойлау, ағылшын тілін еркін меңгеру, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар, өмір бойы білім алу мүмкіндігі. 4. Іскерлік қасиеттері: еңбекқор, жауапкершілік, икемділік, бейімделу қабілеті, командада жұмыс істеу қабілеті, төтенше жағдайларда стандартты емес шешімдер қабылдау қабілеті. 5. Ұйымдастырушылық және еріктілік қасиеттері: адалдық, өзін-өзі талап ету, өзін-өзі тану, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, ортақ мәдениетке ие болу, мақсатқа жету қабілеті. 6. Ерекше қасиеттері: кәсібилік |
Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары) |
Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер істей алады: 1) зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде оқытылып отырған саланың озық білімдеріне негізделген осы саладағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете білу; 2) жаңа ортада, барынша кең пәнаралық контексте проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдалана білу; 3) әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыру; 4) мамандарға, сондай-ақ маман еместерге ақпараттты, идеяны, қорытындыларды, проблемаларды және шешімдерді нақты және тиянақты түрде хабарлау; 5) зерделеніп отырған салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларының болу қабілетін сипаттайтын оқыту нәтижелерін көрсетеді. |