6М060200-Информатика
«Информатика» білім беру бағдарламасы бойынша магистратураның түлек моделі
Білім беру бағдарламасының мақсаты | ||
Информатика саласында терең ғылыми және педагогикалық даярлыққа ие жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми-зерттеу секторы үшін кадрлар даярлау. |
||
Берілетін дәреже | ||
7М06101 Информатика мамандығы бойынша жаратылыстану ғылымдарының магистрі | ||
Маман лауазымдарының тізбесі | ||
- IT-технологиялар бойынша маман, IT бөлімінің инженер-бағдарламашысы, техник-бағдарламашы, жүйелік әкімші, ЖОО оқытушысы; -жобалау-конструкторлық бөлімдерде бағдарламалық кешендерді жобалаушы және әзірлеуші, қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар көмегімен өнеркәсіптік және технологиялық процестерді автоматтандыру жөніндегі маман, жоғары оқу орындарында оқытушы және ғылыми қызметкер. |
||
Кәсіби қызметтерінің нысандары | ||
- ғылыми-зерттеу орталықтары; - жобалық және ғылыми-өндірістік ұйымдар; - басқару органдары; - білім беру мекемелері (соның ішінде жоғары оқу орындары). |
||
Кәсіби қызметтерінің функциялары | ||
- ғылыми-педагогикалық қызметте кәсіби және зерттеу дағдыларын қолдану; - мультимедиялық және мультимедиялық технологияларды кеңінен қолдана отырып педагогикалық қызметті жүзеге асыру ; басқа ІТ-технологиялар; - қолданбалы математика әдістерін және компьютерлік технологияларды пайдаланатын салалардағы ғылыми-зерттеу қызметі; - білім беруде классикалық және инновациялық идеяларды интеграциялау негізінде білімді табысты қолдану; - жұмыс берушілердің өсіп келе жатқан талаптарына сәйкес белгіленген мерзімде берілген сапамен кәсіби қызмет объектілерін әзірлеу процесін ұйымдастыру. |
||
Жеке қабілеттері | ||
|
||
Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары) |
||
1) ғылыми зерттеулер контекстінде жиі идеяларды бірегей дамыту немесе қолдану үшін негіз немесе мүмкіндік болып табылатын жоғары білім деңгейінде алынған объектілі-бағдарланған, Жүйелік бағдарламалау, автоматтандырылған жүйелерді талдау және жобалау саласында дамытушы білім мен түсініктерді көрсету; 2) радиобайланыс және телекоммуникация технологиялары саласына байланысты жаңа немесе бейтаныс жағдайларда және неғұрлым кең (немесе пәнаралық) салалар шеңберінде білімді қолдану, түсіну және проблемаларды шешу қабілеті; 3) білімді біріктіруге, қиындықтарды жеңуге және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде осы пайымдаулар мен білімді қолдану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, пікірлерді шығаруға;; 4) өз тұжырымдары мен білімдерін және олардың негіздемесін мамандар мен маман емес адамдарға нақты және анық хабарлау; 5) зерделеніп отырған салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларының болу қабілетін сипаттайтын оқыту нәтижелерін көрсетеді. |