6М020500-Филология (қазақ, орыс)
«Филология» білім беру бағдарламасы
бойынша магистратура түлек моделі
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Филологиялық ғылымдар саласында құзыретті, нарықта сұранысқа ие, жан-жақты эрудициялы, іргелі теоретико-әдіснамалық базаны білетін, ғылыми-зерттеушілік, ғылыми-педагогикалық, ұйымдастыру-басқарушылық қызметтер дағдыларын меңгерген мамандарды даярлау. |
Берілетін дәреже |
"7M02301 Филология" білім беру бағдарламасы бойынша филология ғылымдары магистрі/ тіл білімі магистрі |
Маман лауазымының тізбесі |
филолог, колледж, ЖОО оқытушысы; БАҚ саласындағы маман-лингвист, бизнес-қатынас маманы, ғылыми қызметкер, аудармашы, лингвист-сарапшы. |
Кәсіби қызмет объектілері |
жоғары және орта кәсіптік білім беру ұйымдары, ғылыми-зерттеу орталықтары, газеттер, радио және ТД редакциялары, мемлекеттік басқару органдары. |
Кәсіби қызметтің функциялары |
- білім беру мекемелерінде филологиялық пәндерді оқыту; - филология саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу; - сөйлеу мәдениеті бойынша тренингтер өткізу; келіссөздер өткізу бойынша мастер-класстар; - мекемелерде мемлекеттік және орыс тілдерінде іс жүргізу; - аудармаларды жүзеге асыру; - лингвистикалық сараптама жүргізу. |
Тұлғалық қасиеттері |
- белсенді өмірлік ұстанымымен анықталатын патриотизм, азаматтық; - басқа наным-сенімдерге, бейбітшілік пен дәстүрлерге деген көзқарасқа төзімділік; - кең ой өрісі, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру; - өмір бойы оқу қабілеті; - өз бетінше филологиялық зерттеу дағдыларын меңгеру; ; - шешендік өнер дағдыларын қолдана отырып, көпшілік алдында сөйлеуді жоспарлау және жүзеге асыру қабілеті, іскерлік этика нормаларын сақтау; - креативтілік, кәсіппен әуестенушілік. |
Филолог- магистрінің оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары) |
Білім беру бағдарламасын бітіргеннен кейін түлектер істей алады: 1) филология ғылымының дәстүрлі және қазіргі заманғы әдістері, өзекті мәселелері бойынша білімді интеграциялау; 2) мәтіндерді жүйелі ауызша және жазбаша аудару дағдыларын меңгеру; 3) процестер мен құбылыстарды зерделеудің қазіргі тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни талдау; 4) лингвистикалық және әдебиеттанулық талдаудың негізгі әдістерін, мәтінді рефераттау әдістемесін меңгеру; 5) жоғары білім деңгейінде алынған дамытушылық білімді көрсету, коммуникацияның әртүрлі салаларында қабылданған коммуникативтік стратегиялар мен тактикаларды, риторикалық, стилистикалық, тілдік нормалар мен тәсілдерді таңдауды жүзеге асыру. |