6М060700-Биология
«Биология» білім беру бағдарламасы
бойынша магистратураның түлек моделі
Білім беру бағдарламасының мақсаты | |||
Қазіргі заманғы биология мәселесі бойынша жоғары білікті мамандар дайындау. |
|||
Берілетін дәреже | |||
«7М05101-Биология» білім беру бағдарламасы бойынша жаратылыстану ғылымдарының магистры | |||
Маман лауазымдарының тізбесі | |||
ғылыми-зерттеу институтындағы ғылыми қызметкер, генетикалық, экологиялық, геоботаникалық, биотехнологиялық, агрономдық, молекулярлы-биологиялық профильдер, жоғары және орта оқу орындарының оқытушылары, ғылыми-зерттеу жобасының интерн-зерттеушісі, республикалық табиғатты қорғау агентінің маманы, ауыл шапуашылық басқармасының маманы. |
|||
Кәсіби қызметтерінің нысандары | |||
- республикалық табиғатты қорғау агенттігі, облыстық, аудан жанындағы экология бөлімдері және басқарма ұйымдары; - өнеркәсіп өндірісі; - ғылыми-өндірістік, жобалау және геоботаникалық мекемесі; - адам және жануарлар физиологиясының ғылыми-зерттеу институты; - өндірістік, ауыл шаруашылық, әкімшілік, эксперттік, табиғатты қорғау мекемелері; - республикалық табиғатты қорғау агенттігі, салалық зертханалар, бөлімдер, бөлімшелер, секторлар; - жоғары оқу орындары, колледждер, гимназиялар, ғылыми-зерттеу институты; |
|||
Кәсіби қызметтерінің функциялары | |||
- ғылыми және эксперименттік-зерттеуші қызметінде өсімдік биологиясы, адам және жануарларды оқыту саласы; - табиғатты қорғау және ғылыми негіздемені әзірлеу кезінде жоба жұмыс істейді, өсімдіктер мен жануарлардың әртүрлілігін қорғау мен қауіпсіздігін сақтауға арналған мамандар, - биологиялық өнеркәсіп өндірісін ғылыми-зерттеу саласында ғылыми тұрғыда басқару; - биологиялық функцияларды әзірлеу кезінде өсімдіктердің биологиялық әртүрлігін сақтау бойынша іс-шараларды іске асыру; - өнеркәсіп өндірісінде өсімдік пен адам биологиясындағы ғылыми жетістіктерге негізделген эксперттік, кеңестік инновациялық технологияларды алдын-ала енгізудің жұмыстарын жүзеге асыру; - оқу орындарында тиісті мамандардың педагогикалық іс-әрекетті іске асыру кезіндегі білім мен тәрбиенің ролі; |
|||
Жеке қабілеттері | |||
|
|||
Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары) |
|||
Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер істей алады: 1) зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде оқытылып отырған саланың озық білімдеріне негізделген осы саладағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете білу; 2) жаңа ортада, барынша кең пәнаралық контексте проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдалана білу; 3) әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыру; 4) мамандарға, сондай-ақ маман еместерге ақпараттты, идеяны, қорытындыларды, проблемаларды және шешімдерді нақты және тиянақты түрде хабарлау; 5) зерделеніп отырған салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларының болу қабілетін сипаттайтын оқыту нәтижелерін көрсетеді. |