Ахмет Байтұрсынов
атындағы Қостанай
өнірлік университеті
Басқа халықтардан кем болмас үшін біз білімді,
бай, hәм күшті болуымыз керек.
Білімді болуға оқу керек, бай болуға кәсіп керек,
Күшті болуға бірлік керек.
А. Байтұрсынов

Журналистика

«Журналистика» білім беру бағдарламасы

бойынша докторантураның түлек моделі

 

Білім беру бағдарламасының мақсаты

Елдің даму болашағын ескере отырып, ЖОО-да ғылыми және оқытушылық қызметке қабілетті зияткерлік, ақпараттық сауаттылық және кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейі бар жоғары білікті медиа-мамандарын дайындау.

Берілетін дәреже

«8D03201-Журналистика» мамандығы бойынша PhD философия докторы 

Маман лауазымдарының тізбесі

- ЖОО оқытушысы;

- БАҚ бас редакторы, шеф-редакторы;

- консалтингтік қызметтердің, медиалық ҮЕҰ, PR-құрылымдардың жетекшісі, ғылыми кеңесшісі;

- министрліктердің, әкімдіктердің, ІІД және өзге де құрылымдардың баспасөз қызметтерінің жетекшісі;

- халықаралық медиалық және өзге де ұйымдардың жетекшісі, кеңесшісі.

Кәсіби қызмет объектілері

- жоғары оқу орындары;

- бұқаралық ақпарат құралдары;

- мемлекеттік және үкіметтік органдардың, коммерциялық құрылымдардың баспасөз орталықтары;

- Мәдениет және спорт министрлігі; Ақпарат және коммуникация министрлігі;

- жарнама агенттіктері;

- мемлекеттік және жекеменшікті баспалар;

- кәсіпорындар, ұйымдар, мемлекеттік басқарудың органдары.

Кәсіби қызметінің функциялары

- педагогикалық;

- консультациялық-сараптамалық;

- ғылыми-зерттеу;

- ақпараттық-аналитикалық;

-басқарушылық.

Тұлғалық қасиеттері

1. Жалпы азаматтық қасиеттер: белсенді өмірлік ұстанымымен, заңға бағынушылығымен, өзінің құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін түсінумен айқындалатын патриоттық, азаматтық.

2. Рухани-адамгершілік қасиеттері: адамгершілік, адалдық, ар-намыстылық, төзімділік, парасаттылық, қайырымдылық, белсенді азаматтық ұстаным.

3. Зияткерлік қасиеттері: білімдарлық, сыни және эмоциялық ойлау, ағылшын тілін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру, өмір бойы білім алу қабілеті.

4. Іскерлік қасиеттері: еңбексүйгіштік, жауапкершілік, икемділік, бейімдегіш, топта жұмыс істей білу, төтенше жағдайларда ерекше шешімдер қабылдау қабілеті.

5. Ұйымдастырушы-ерікті қасиеттер: мақсаттылық, өзіне деген талапшылдық, өзіне сын көзбен қараушылық, ұйымдастырушылық, байланысқа бейімділік, жалпы мәдениеттің болуы, белгіленген мақсатқа жету қабілеті, күйзеліске төзімділік.

7. Ерекше қасиеттері: жұмысқа креативті көзқарас, ғылыми зерттеулер жүргізудегі адалдық.

Журналист-докторанттардын оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары)

Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер істей алады:

1) медиаортаны зерттеу саласындағы жүйелік түсінікті көрсету, осы салада қолданылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгеру;

2) ғылыми негізі бар зерттеу үрдісін ойлау, жобалау, енгізу және бейімдеу қабәлеттерін көрсету;

3) ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялануға лайықты ғылыми саланың аясын кеңейту үшін жеке бірегей зерттеулермен үлес қосу;

4) журналистика, БАҚ, РR, өзге медиа-қызметтер саласында жаңа және күрделі идеяларды сыни сараптау, бағалау және жинақтау;

5) әріптестер, ғылыми қауымдастық және кең жұртшылыққа өз білімдері мен жетістіктерін хабарлау;

6) білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуы академиялық және кәсіби мәнмәтінінде жылжуына көмектесу.

 


PDF