Ахмет Байтұрсынов
атындағы Қостанай
өнірлік университеті
Басқа халықтардан кем болмас үшін біз білімді,
бай, hәм күшті болуымыз керек.
Білімді болуға оқу керек, бай болуға кәсіп керек,
Күшті болуға бірлік керек.
А. Байтұрсынов

Информатика

«Информатика» білім беру бағдарламасы бойыншадокторантураның

түлек моделі

 

Білім беру бағдарламасының мақсаты

Халықаралық еңбек нарығында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті, информатика саласында терең теориялық және практикалық білімі бар, жаңа ғылыми міндеттерді қойып, орындай алатын және ғылыми зерттеулер мен инновациялық жобаларды басқара алатын PhD докторларын дайындау.

Берілетін дәреже

8D06101 Информатика мамандығы бойынша философия докторы (PhD)

Маман лауазымдарының тізбесі

жоғары оқу орындарындағы ғылыми қызметкер, оқытушы және ғылыми қызметкер

Кәсіби қызметтерінің нысандары

- ғылыми-зерттеу орталықтары;

- жобалық және ғылыми-өндірістік ұйымдар;

- басқару органдары;

- білім беру мекемелері (соның ішінде жоғары оқу орындары).

Кәсіби қызметтерінің функциялары

- ғылыми теориялық және тәжірибелік зерттеулер жүргізу;

- жобалардың зерттеу кешендерін құру және іске асыру;

- компьютерлік ғылым дамуының әлемдік үрдістері негізінде ғылыми және кәсіби міндеттерді зерттеу және шешу;

- ғылыми зерттеушілердің немесе ақпараттық және автоматтандырылған жүйелердің аппараттық және/немесе бағдарламалық құралдарын әзірлеушілердің ұжымдарымен жұмысты ұйымдастыру және басқару және одан әрі пайдалану.

Жеке қабілеттері

- аналитикалық ойлау; 

- мәселелерді анықтау;

- өнертапқыштық; 

- кәсіби әдістерді қолдану;  

- адалдық; 

- математикалық дағдылар;   

- жұмыс ортасын түсіну;       

- техникалық түсіну;  

- топта жұмыс істей білу;

- ортақ техникалық қабілеттер;

- жауапкершілік;

- психологиялық тұрақтылық;

- ұқыптылық;

- өнертапқыштық;

- ортақ техникалық қабілеттер;  

- топта жұмыс істей білу;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу.

- креативтілік, жұмысқа жаңа тәсілдерді  ұсына білу. 

Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары)

1) осы салада қолданылатын зерттеу саласы бойынша жүйелі түсініктерді, шеберлік пен зерттеу әдістерін көрсету;

2) ғылыми зерттеулердің кешенді процесін жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзету;

3) ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялануға лайық ғылыми Облыстың шекараларын кеңейтуге өзіндік ерекше зерттеулермен үлес қосуға;

4) жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу;

5) өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және қалың жұртшылыққа хабарлау;

6) білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіптік тұрғыда дамытуға жәрдемдесу.

 


PDF