Ахмет Байтұрсынов
атындағы Қостанай
өнірлік университеті
Басқа халықтардан кем болмас үшін біз білімді,
бай, hәм күшті болуымыз керек.
Білімді болуға оқу керек, бай болуға кәсіп керек,
Күшті болуға бірлік керек.
А. Байтұрсынов

Менеджмент

«Менеджмент» білім беру бағдарламасы бойынша

 докторантураның түлек моделі

 

Білім беру бағдарламасының мақсаты

Елдің және өңірдің бәсекеге қабілетті басқару кадрларының даму перспективаларын ескере отырып дайындау,  ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және қоғамның мәдени дамуына ықпал ететін кәсіби және ғылыми құзыреттері мен дағдылары бар басқару шешімдерін әзірлеу мен қабылдау.

Берілетін дәреже

«8D04102 Менеджмент» білім беру бағдарламасы бойынша басқару және бизнес докторы

Маман лауазымдарының тізбесі

бөлім бастығы; бөлім бастығы; директордың орынбасары, директор, вице-президенттің барлық меншік нысанындағы ұйымдар мен кәсіпорындар; жергілікті және мемлекеттік органдардың бас маманы, жоғарғы және орта буын басшылары; ғылыми-зерттеу ұйымдарының аға, жетекші немесе бас ғылыми қызметкері; білім беру ұйымдарының сарапшысы, кеңесшісі; профиль бойынша жоғары оқу орнының профессоры, доценті, аға оқытушысы

Кәсіби қызметтерінің нысандары

өнеркәсіп және қызмет саласына қарамастан барлық меншік нысанындағы кәсіпорындар мен ұйымдар; мемлекеттік және жергілікті басқару инфрақұрылымы мен органдары; жоғары оқу орындары; ғылыми орталықтар, ғылыми-сараптамалық консалтингтік ұйымдар, ведомствоаралық, өңіраралық және халықаралық ғылыми жобалау ұйымдары

Кәсіби қызметтерініңфункциялары

• жоспарлы (стратегиялық және жедел басқаруды дамытудың негізгі бағыттарын жоспарлау, басқару мақсаттары мен міндеттерін анықтау, оның тиімділігі);

• ұйымдастырушылық (объектінің ұйымдастыру құрылымын және оның басқару құрылымын қалыптастыру, әкімшілік аппараттардың оңтайлы құрылысы, технология мен менеджмент технологиясын жетілдіру);

• ынталандырушы (персоналды мотивациялау, оның еңбегін активизациялау);

• бақылаушы және реттеуші (барлық жақтағы басқару қызметін бақылау және реттеу);

• ғылыми – зерттеу және кеңес берушілік;

• білім берушілік
Жеке қабілеттері 

Жалпы азаматтық қасиеті:

- Отанға деген сүйіспеншілікті білдіретін патриотизм

- белсенді өмірлік ұстанымымен, азаматтық өзін-өзі танумен, заңға мойынсұнумен, өзінің азаматтық құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін түсінумен айқындалатын азаматтық.

Интеллектуалдық қасиет:

- біліділік

- сыни және эмоциялық ойлау

- ағылщын тілін меңгеру,

- өмір бойы оқи білу.

Ұйымдастырушылық қасиет

- мақсаттылық

- өзіне талап қоя білу

- ұйымдастырушылық

- коммуникабелділік

- белгіленген мақсатқа жету қабілеті.

- стресске тұрақтылығы.

Рухани-адамгершілік қасиеттері:

- шыншылдық

- намысшылдық

- өзге сенімдерге төзімділік,

- әдептілік.

Іскерлік қасиеттері:

- еңбекқорлық

- жауапкершілік

-  биімделе білу

- ұжымда жұмыс жасай білу

- төтенше жағдайларда стандартты емес шешімдер қабылдау қабілеті.

Ерекше қасиеттер:

- өз ісіне адалдық

- ұқыптылық

- ұзақ мерзімді жұмыс істеу, мансаптық өсуге ұмтылу;

- өмірлік энергияның болуы

- қойылған міндеттерді жедел орындай білу

Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары)

Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер:

1) зерттеу саласын жүйелі түрде түсінгенін көрсету, менеджмент саласында қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістерін  меңгеру;

2) менеджмент саласында маңызды ғылыми процестерді ғылыми қөзқараспен ойлау, жобалау, еңгізу және бейімдеу қабілетін көрсету;

3) ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылым саласының ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылым саласының  шекарасын кеңейтуге өздерінің  түпнұсқа зерттеулерін еңгізу;

4) менеджмент саласына байланысты жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу;

5) өздерінің  менеджменттегі  білімдері  мен  жетістіктерін  әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізу;

6) білімге негізделген  қоғамның  технологиялық, әлеуметтік  немесе  мәдени дамуында  академиялық және кәсіптік тұрғыда дамытуға жәрдемдесу.

 


PDF