Ахмет Байтұрсынов
атындағы Қостанай
өнірлік университеті
Басқа халықтардан кем болмас үшін біз білімді,
бай, hәм күшті болуымыз керек.
Білімді болуға оқу керек, бай болуға кәсіп керек,
Күшті болуға бірлік керек.
А. Байтұрсынов

Шетел филологиясы

«Шетел филологиясы» білім беру бағдарламасы

бойынша докторантураның түлек моделі

 

Білім беру бағдарламасының мақсаты

Шетел тілдерінің теориялық негіздерін білетін мамандарды қажет ететін мамандарға қажет мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдардағы оқу орындарында, жоғары оқу орындарының оқытушыларына, сондай-ақ білім беру саласындағы мамандарға, менеджментке жаңа қазақстандық буын мамандарын дайындау.

Берілетін дәреже

«8D02302 Шетел филологиясы»  білім беру бағдарламасы бойынша PhD философия докторы

Маман лауазымдарының тізбесі

ғылыми қызметкер, оқытушы-зерттеуші,  ЖОО оқытушысы, менеджер, лингвистикалық және шетел тілдерін оқыту саласындағы сарапшы,  редактор,  білім бөлімінің маманы (бас маман, жетекші).

Кәсіби қызметтерінің нысандары

- ЖОО;

- мамандандырылған ғылыми ұйымдар;

- ғылыми-зерттеу институттары;

- аналитикалық орталықтар;

- халықаралық ұйымдар;

- аудармашылық және аналитикалық бюролар.

Кәсіби қызметтерінің функциялары

- шетел тілін оқыту саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын, соның ішінде іргелі және қолданбалы зерттеулерді жүргізу;

- ЖОО педагогикалық қызмет;

- шетел тілін оқыту саласында филология, редакциялық қызмет, әдістемелік қызметпен айналысатын бөлімдердегі менеджмент;

- университетте, ғылыми-зерттеу институттарында және т.б. зерттеу бөлімдерін басқару;

- лингвистикалық сараптама жүргізу;

- редакциялық жұмыс (редакциялау, сілтеме, түсіндіру және аударма).

Жеке қабілеттері

1. Зияткерлік қасиеттері: зерттеу дағдылары, эрудиция, сыни және эмоционалды ойлау,

ақпараттық және коммуникациялық технологияларды білу, өмір бойына үйренуге қабілетті.

2. Іскерлік қасиеттері: аналитикалық ақыл-ой, еңбекқорлық, жауапкершілік, икемділік, бейімделу

қабілеті, командада жұмыс істеу қабілеті, төтенше жағдайлардағы стандартты емес шешімдерді

қабылдау қабілеті, жұмыстың дәлдігі.

3. Ұйымдастыру және еріктілік қасиеттері: психикалық тұрақтылық, өзін-өзіне талап ету, өзін-өзі

сынау, ұйымдастыру, қарым-қатынас, ортақ мәдениеттің болуы, мақсатқа жету қабілеті.

  Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары)

Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер істей алады:

1) зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде оқытылып отырған

саланың озық білімдеріне негізделген шетел филологиясы саладағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете

білу;

2) жаңа ортада, барынша кең пәнаралық контексте проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі

мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдалана білу;

3) әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпарат

жинауды және түсінік беруді жүзеге асыру;

4) мамандарға және басқаларға ақпаратты, идеяны, қорытындыларды, проблемаларды және

шешімдерді нақты және тиянақты түрде хабарлау;

5) зерделеніп отырған салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыруға қажетті оқу дағдыларын қалыптастыру.

 


PDF