Ветеринарная медицина
«Ветеринарная медицина» білім беру бағдарламасы
бойынша докторантураның түлек моделі
Ветеринарлық медицина – жануарлар ағзасының бұзылуында әртүрлі жарақаттар мен аурулардың алдын–алуымен айналысатын және оларды балап емдейтін ғылымның жеке бір бөлімі. Тәжірибелік шаралардың әсерлігін және теориялық білім саласын қамтиды. Бұдан басқа ветеринария қоршаған ортаның вет-санитар- лық мәселелерін шешеді. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
ғылымда шешуші болып және тәжірибелік мәселелерді, зерттеу, басқару және оқытушылық шараларды іске асырып, жоғары дәрежелі кәсіптік мамандар даярлау. |
Берілетін дәреже |
«8D09101 Ветеринарлық медицина» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD) |
Маман лауазымдарының тізбесі |
мал дәрігері, вет-санитарлық инспектор, ветеринарлық клиниканың менеджері , ветеринарлық препараттар маркетологі,ветеринарлық мекеме басшысы,ветеринарлық ғылыми-зерттеу мекемесінің ғылыми қызметкері және басшысы және жоғарғы оқу орнының ветеринарлық мамандық оқытушысы. |
Кәсіби қызметтерінің нысандары |
сала институттары, эксперттік,ғылыми-өндірістік мекеме, аудандық,облыстық және республикалық мемлекеттік ветеринарлық құрылымдар, административті мекемелер,бақылау-аналитикалық қызмет-керлер,ветеринарлық қызметкерлер құрылымы,ҚМ құрылымы,ІІД,ҰҚК,мемлекеттік облыстық ветери-нарлыққызметкерлер,жоғарғы және ортакәсіптікбілім мекемелері,ғылыми-зерттеу институтта-ры,әртүрдегі ветеринарлықшаруашылық субъектілері және т.б. |
Кәсіби қызметтерінің функциялары |
ветеринариядағы өндірістік әсерлер, ветеринария өңіріндегі эксперттік демеушілік;ветеринарлық істермен шұғылданатын шаруашылық субьектілеріндегі менеджмент;жоғарғы оқу орнында ветеринарлық бағытта оқытушы;ҚР және шет елдерде ветеринарлық ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және ұйымдастыру;ветеринария жайында отандық және шет ел ғылымдарының ғылыми-техникалық жетістіктерін жарнамалау анализі. |
Жеке қабілеттері |
1.Жалпы азаматтық құндылығы: патриотизм, Отанға деген сүйішпеншілік, адамгершілік, өміршеңдік кезінде анықталатын іскерлігі, адамгершілік сезімділік,заң бұзбаушылық, өзінің азаматтық құқығын сезіну, еркіндігін және міндеттерін. 2. Көңіл-күй,ұнамдылық құндылығы:ептілік,шыдамдылық, физикалық күштің жеткіліктігі;сезім- талдық,шешімге келу;сенімділік, өзіндік ұйғарымға ұмытылу. 3.Интеллектуалді құндылық:жақсы есте сақтау; интеллектісінің жеткіліктігі; эмоциональді төзімділігі;логикалық ойлай білу, өмір өткелінде оқып-үйрене білу. 4.Іскерлік құндылығы:еңбексүйгіштік,жауапкершілік,икемділік,төзімділік,ұжымда жұмыс жасай білу,шарасыз жағдайларда шартты емес шешім қабылдай білу. 5.Еркіндік- ұйымдастыру құндылығы: нәтижеге ұмытылу, өзіне талапшылдық, өзіне сыншыл болу,ұйымдастырушылық , коммуникабельдігі,жалпы мәдениеттілігі,жігерлілігі,қойылған мақсатқа жету іскерлігі. 6.Ерекше құндылық: жануарларды шексіз сүйуі. |
Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары) |
Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер: 1) зерттеу саласын жүйелі түрде түсінгенін көрсету, осы салада қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгеру; 2) маңызды ғылыми процестерді ғылыми көзқараспен ойлау, жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсету; 3) ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылым саласының шекарасын кеңейтуге өздерінің түпнұсқа зерттеулерін енгізу; 4) жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу; 5) өздерінің білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізу; 6) білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіптік тұрғыда дамытуға жәрдемдесу. |