Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы
«Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы» білім беру бағдарламасы бойынша
докторантураның түлек моделі
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Кәсіптік және ғылыми құзыреттілігі мен оларды практикалық және ғылыми қызметте іске асыру дағдысы бар бәсекеге қабілетті, құзыретті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау |
Берілетін дәреже |
«8D08201 Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (Phd) |
Маман лауазымдарының тізбесі |
ЖОО оқытушысы, ЖОО, ҒЗИ және басқа да ұйымдардың ғылыми қызметкері, Басқарма бастығы, бас технолог, мамандандырылған ауыл шаруашылығы бөлімшелерінің басшысы |
Кәсіби қызметтерінің нысандары |
Ауыл шаруашылығын ұйымдастыру саласындағы мемлекеттік органдар, жоғары және арнаулы білім беру ұйымдары, ғылыми-зерттеу институттары, ғылыми-өндірістік мекемелер |
Кәсіби қызметтерінің функциялары |
ғылыми-зерттеу, үйлестіру, консультациялық, жобалық, өндірістік білім беру және тәрбие, сараптамалық, басқарушылық. |
Жеке қабілеттері |
- белсенді өмірлік ұстанымымен, азаматтық сана-сезімімен, заңға бағынушылығымен, өзінің азаматтық құқықтарын, бостандықтары мен міндеттерін түсінумен айқындалатын Отанға деген сүйіспеншілікпен көрінетін патриотизм. - ізгілік, адалдық, ар-ождан, басқа наным-сенімдерге, бейбітшілік пен әдет-ғұрыптарға көзқарасқа төзімділік, парасаттылық. - сыни және эмоциялық ойлау, ағылшын тілін білу, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру, өмір бойы білім алу. - еңбексүйгіштік, жауапкершілік, икемділік, икемділік, командада жұмыс істей білу, төтенше жағдайларда стандартты емес шешімдер қабылдау қабілеті. - мақсатқа ұмтылу, өзіне талап ету, өзін-өзі бақылау, ұйымшылдық, коммуникабельділік, жалпы мәдениеттің болуы, ерік-жігер, белгіленген мақсатқа жету қабілеті, күйзеліске төзімділік. - жануарларға деген сүйіспеншілік. |
Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы бағыты бойынша докторанттарды оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары) |
Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер істей алады: 1) зерттеу саласын жүйелі түрде түсінгенін көрсету, осы салада қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгеру; 2) маңызды ғылыми процестерді ғылыми көзқараспен ойлау, жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсету; 3) ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылым саласының шекарасын кеңейтуге өздерінің түпнұсқа зерттеулерін енгізу; 4) жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу; 5) өздерінің білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізу; 6) білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіптік тұрғыда дамытуға жәрдемдесу. |