Менеджмент
«Менеджмент» білім беру бағдарламасы бойынша
докторантураның түлек моделі
Білім беру бағдарламасының мақсаты | ||
Елдің және өңірдің бәсекеге қабілетті басқару кадрларының даму перспективаларын ескере отырып дайындау, ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және қоғамның мәдени дамуына ықпал ететін кәсіби және ғылыми құзыреттері мен дағдылары бар басқару шешімдерін әзірлеу мен қабылдау. |
||
Берілетін дәреже | ||
«8D04102 Менеджмент» білім беру бағдарламасы бойынша басқару және бизнес докторы |
||
Маман лауазымдарының тізбесі | ||
бөлім бастығы; бөлім бастығы; директордың орынбасары, директор, вице-президенттің барлық меншік нысанындағы ұйымдар мен кәсіпорындар; жергілікті және мемлекеттік органдардың бас маманы, жоғарғы және орта буын басшылары; ғылыми-зерттеу ұйымдарының аға, жетекші немесе бас ғылыми қызметкері; білім беру ұйымдарының сарапшысы, кеңесшісі; профиль бойынша жоғары оқу орнының профессоры, доценті, аға оқытушысы |
||
Кәсіби қызметтерінің нысандары |
||
өнеркәсіп және қызмет саласына қарамастан барлық меншік нысанындағы кәсіпорындар мен ұйымдар; мемлекеттік және жергілікті басқару инфрақұрылымы мен органдары; жоғары оқу орындары; ғылыми орталықтар, ғылыми-сараптамалық консалтингтік ұйымдар, ведомствоаралық, өңіраралық және халықаралық ғылыми жобалау ұйымдары |
||
Кәсіби қызметтерініңфункциялары | ||
• жоспарлы (стратегиялық және жедел басқаруды дамытудың негізгі бағыттарын жоспарлау, басқару мақсаттары мен міндеттерін анықтау, оның тиімділігі); • ұйымдастырушылық (объектінің ұйымдастыру құрылымын және оның басқару құрылымын қалыптастыру, әкімшілік аппараттардың оңтайлы құрылысы, технология мен менеджмент технологиясын жетілдіру); • ынталандырушы (персоналды мотивациялау, оның еңбегін активизациялау); • бақылаушы және реттеуші (барлық жақтағы басқару қызметін бақылау және реттеу); • ғылыми – зерттеу және кеңес берушілік; • білім берушілік |
||
Жеке қабілеттері | ||
|
||
Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары) |
||
Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер: 1) зерттеу саласын жүйелі түрде түсінгенін көрсету, менеджмент саласында қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгеру; 2) менеджмент саласында маңызды ғылыми процестерді ғылыми қөзқараспен ойлау, жобалау, еңгізу және бейімдеу қабілетін көрсету; 3) ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылым саласының ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылым саласының шекарасын кеңейтуге өздерінің түпнұсқа зерттеулерін еңгізу; 4) менеджмент саласына байланысты жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу; 5) өздерінің менеджменттегі білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізу; 6) білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіптік тұрғыда дамытуға жәрдемдесу. |