Тарих
«Тарих» білім беру бағдарламасы
бойынша докторантураның түлек моделі
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Докторанттарға тарихи білім беру саласындағы кәсіби мәселелерді шешуге, оларды педагогикалық және кәсіби ғылыми-зерттеулер қызметі саласында тәжірибелік дағдылар мен құзыреттерге ие болуға дайындау. |
Берілетін дәреже |
8D02201 Тарих білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD) |
Маман лауазымдарының тізбесі |
ЖОО-ның оқытушысы, ғылыми-зерттеу мекемесінің ғылыми қызметкері, түрлі білім беру бөлімдеріндегі кеңесші және кеңес беруші |
Кәсіби қызметтерінің нысандары |
Жоғары оқу орындары, зерттеу мекемелер мен ұйымдар, білім беру басқармаларының мекемелері, мемлекеттік өкімет мекемелері, аналитикалық консалтингтік орталықтары |
Кәсіби қызметтерінің функциялары |
- жоғары білім беру орындарында тарихи және жалпы гуманитарлық пәндерді оқыту; - ғылыми-зерттеу мекемелерінде ғылыми жұмыстар жүргізу; - теориялық және тәжірибелік ғылыми-зерттеулер жүргізу; - тарих ғылымы саласындағы мәселелерді кәсіби және кешенді талдауды жүргізу; - оқытудың әдістері мен технологияларын жетілдіру; - тарих ғылымы саласындағы зерттеулердің тиісті бағыттарын айқындау; - ғылыми процесті ұйымдастыруға қатысты кеңес беру |
Жеке қабілеттері |
1. Жалпы азаматтық қасиеттері: Отанға деген сүйіспеншілікпен, азаматтық, белсенді өмір салты, азаматтық өзін-өзі тану, заңға бағыну, азаматтық құқықтарды, бостандықтар мен міндеттерді түсіну арқылы көрініс табатын патриоттық сезім. 2. Рухани және адамгершілік қасиеттері: адамгершілік, адалдық, ар-намыстылық, басқа пікірлерге төзімділік, дүниетанымдық көзқарастар мен әдет-ғұрыптар, адептілік, мейірімділік. 3. Зияткерлік қасиеттері: эрудиция, сыни және эмоционалдық ойлау, ағылшын тілін еркін меңгеру, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар, өмір бойы білім алу мүмкіндігі. 4. Іскерлік қасиеттері: еңбекқор, жауапкершілік, икемділік, бейімделу қабілеті, командада жұмыс істеу қабілеті, төтенше жағдайларда стандартты емес шешімдер қабылдау қабілеті. 5. Ұйымдастырушылық және еріктілік қасиеттері: адалдық, өзін-өзі талап ету, өзін-өзі тану, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, ортақ мәдениетке ие болу, мақсатқа жету қабілеті. 6. Ерекше қасиеттері: кәсібилік |
Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары) |
Білім беру бағдарламасын аяқтаған соң түлектер істей алады: 1) зерттеу саласын жүйелі түрде түсінгенін көрсету, осы салада қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгеру; 2) маңызды ғылыми процестерді ғылыми көзқараспен ойлау, жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсету; 3) ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылым саласының шекарасын кеңейтуге өздерінің түпнұсқа зерттеулерін енгізу; 4) жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу; 5) өздерінің білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізу; 6) білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіптік тұрғыда дамытуға жәрдемдесу. |