Экономика
«Экономика» білім беру бағдарламасы бойынша докторантураның түлек моделі
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Тиісті циклдарда олардың көлемін көрсете отырып біріктірілген пәндер мен білім беру және ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлері бойынша докторанттар дайындаудың мазмұнын жалпы сипаттау. |
Берілетін дәреже |
«8D04101 Экономика» білім беру бағдарламасы бойынша философия (PhD) докторы |
Маман лауазымдарының тізбесі |
сараптама орталығының жетекші зерттеушісі, экономикалық зерттеулер тобының жетекшісі, оқу орнының желілік бөлім менгерушісі (кафедра, профессорлық-оқытушылық құрам, университеттің басқару органдары). |
Кәсіби қызметтерінің функциялары |
- студенттердің пәндік белсенділігін ұйымдастыру және процесті басқару; - мемлекеттік бағдарламаларды әзірлеуге қатысу; - тәжірибелік қызметте заманауи зерттеу әдістерін қолдануға; - мемлекеттік бағдарламаларды әзірлеуге қатысу; - кəсіпорынның коммерциялық құпияларын сақтау жағдайында, көбінесе қолданбалы экономиканың ерекше салаларында күрделі проблемалар бойынша білікті тұжырымдар жасау, олардың идеялары мен тұжырымдарын мамандарға да тиімді хабарлау; - экономикалық дамудың жаңа тәсілдері мен әдістерін құруға айтарлықтай үлес қосып, теориялық және қолданбалы зерттеулер мен әзірлемелерді жоғары деңгейде жүзеге асыру; - ғылыми және кәсіби контекстте - технологиялық, әлеуметтік және мәдени прогреске жәрдемдесу; - экономиканың түрлі ғылыми экономикалық теориялары мен идеяларын сыни талдау, бағалау және салыстыру дағдыларын меңгеру; - аналитикалық және тәжірибелік зерттеулер жүргізу; - экономикалық зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау және болжау, оларды жүзеге асыру; - экономикадағы таңдалған ғылыми әдіснаманың сапасы мен тиімділігін көрсету. |
Жеке қабілеттері |
Жалпы азаматтық қасиеті: өмірлік ұстанымы белсенділігімен айқындалатын патриотизм, азаматтылық азаматтық сана, заңға бағынушылық, өздерінің азаматтық құқықтарына, бостандықтары мен міндеттеріне түсінушілік таныту, азаматтық, ҚР салық заңнамасын білу. Рухани-адамгершілік қасиеттер: адамгершілік, адалдық, ар-намыс, шыдамдылық, басқа нанымдарға, көзқарастарға, әлем мен салт-дәстүрлерге толеранттық таныту, ұқыптылық, мейірімділік. Зияткерлік қасиеттер: үлкен ақпарат көлемін өңдеуге және жұмысқа дайындығы, мағлұматтылығы, сыни және логикалық ойлау, жақсы аналитикалық дағдылары, "суретті тұтастай" көру, стратегиялық ойлау, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, Excel бағдарламасын сенімді иелену, өмір бойы білім білім алуға ұмтылу, ағылшын тілін меңгеру. Іскерлік қасиеттер: еңбексүйгіштік, жауапкершілік, икемділік, тез бейімделу, топта жұмыс істей білу қабілеті, шұғыл жағдайларда стандартты емес шешімдерді қабылдау, деректердің құпиялылық стандарттарын түсіну, бизнес қағидаттары мен тәжірибесін терең түсіну. Ұйымдық-еріктік қасиеттер: мақсаткерлік, өзіне талап қоя білуі, өзіне сын көзбен қараушылық, ұйымдастырушылық, қарым-қатынасқа бейімділігі, жалпы мәдениет, ерік-жігер, қойылған мақсатқа жету үшін қабілеті, тапқырлық, бастамашылдық және идеяларды генерациялау қабілеті, ұжымда және ұжыммен жұмыс жасауға қажеттілік, жетістік сезімі. Ерекше қасиеттер: жоғары жұмыс қабілеттілігі, үздік болу үшін тұрақты түрде талпыну, бәрін ең жақсы түрде істеуге ұмтылу. |
Оқыту нәтижелері (Дублин дескрипторлары) |
Білім беру бағдарламасы бойынша соңында түлектер: 1) зерттеу саласын жүйелі түрде түсінгенін көрсету, осы салада қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгеру; 2) маңызды ғылыми процестерді ғылыми көзқараспен ойлау, жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсету; 3) ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылым саласының шекарасын кеңейтуге өздерінің түпнұсқа зерттеулерін енгізу; 4) жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу; 5) өздерінің білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізу; 6) білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіптік тұрғыда дамытуға жәрдемдесу. |